B to the ella

Igår så firade jag och lite släkt pappa. Det bjöds på smörgåstårta och annat gott. Jag tog med mig milton så stannade inte så länge. Väl hemma så smsade bella och vi bestämde att hon skulle hoppa på cykeln och rulla hit. Sagt och gjort, hon kom hit runt åtta kanske. Vi gick ner till godisland och köpte oss en näve godis och glass. Hemma blev det att kolla på hajar som hajar och american pie beta house och praaat. Det var trevligt. Vi la oss inte allt för sent och började kika på Twilight. Men ingen orkade titta klart så vi stängde av och la oss för att sova.

Bella stack nyss och jag funderar på att hoppa in i duschen och sen rulla ner till owe. Finns på mobilen heela dagen, som vanligt haha

negerkyssar / er lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss pårej<3

2009-04-26 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0