och så var det Saran

Kom hem för inte så länge sen från saran, har inte skrivit så mkt på senaste tiden så drar en snabbis om helgen.

I fredags så blev det sara. Vi skulle egentligen sova hemma hos henne men ändrade planen lite så stack hem till mig istället. Först så var vi med Martin i ca. 2 sek innan vi for vidare till blom för att träffa alex och putte. Var inte där så länge. Gick ner till stan för att träffa jim i en halv minut, sedan så sa vi adjö till Martin och Jim och fortsatte hem för att kolla på Marley och jag, jätte söt film.

Vaknade runt elva kanske, hoppade in i duschen och klädde på mig och sen drog vi vidare hem till sara och sen ut igen för att äta pizza, köpa glass och träffa Martin. Vi vinkade adjö till martin runt halv nio tiden för att det vart så satans kallt. Mot ica bar det av för att köpa cola och popcorn. Väl hemma hos sara så poppade vi popcorn och satte på en film, Jeepers Crepers2 blev det. Sjukt rolig/konstig. Efter filmen så började vi vårat ' xbox lan ' med SSX, sara klådde mitt arsel hela tiden såklart. Efter SSX så blev det Dead or Alive, och då var det sarans tur att få stryk, vad trodde hon licksom ? Vi stängde av allt runt tre kanske och fortsatte kvällen/natten/morgonen med att prata. Det blev mycket prat , väldigt givande natt med saran må jag säga. Gick upp runt elva idag också och började spela SSX med detsamma. Efter spelandet så sprang vi en snabbis till ica för att köpa rabarber, här skulle det minnsan bakas paj! Och god blev den, vi åt upp nästan hela pajen alldeles själva, haha. Vi började kolla på Barnhemmet men synkningen sög så ingen av oss orkade förstår vad dom sa, det var ju trots allt spanska. Efter barnhemmet så blev det Gossip Girl. Pappa plockade upp mig när det slutat och nu sitter jag här. Har nyss ätit och tänkte sjunga lite i duschen innan jag blir för orklös.

petting / er lina

bilden bjuder vi på. Den är ju trots allt grymt gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0