ont i fötterna

Idag har jag kännt mig så duktig.
Gick upp klockan tio för jag hade bokat tvättstugan. Slängde in två maskiner. Väntade. Två maskiner till osv osv. Hade tättat klart och allt hade torkat klockan två. Gick då runt huset för att komma till Power Gym, hade planerat att träna min usla kondition idag. Det blev 10 minuter i crosstrainern sen kunde jag väl knappt andas, lyckat! Körde lite ben när jag ändå var där, men han inte med så mycket eftersom jag skulle träffa bella runt halv fyra, men ca. 40 minuter blev det. Gick hem och duschade, bytte kläder osv. Mötte bella vid Rinman och vi tog oss en promenad till statoil för att jag skulle köpa glass för att sen gå vidare mot tunapark. Han dock inte äta så mycket av min glass innan den föll i backen, så typiskt. Väl framme så gick vi runt och glodde lite ett tag , jag vart hungrig och köpte mig en korv , haha. Sen tog vi bussen ner till stan igen för att kika lite där innan bellan skulle hem. Gick in på Gina och inhandlade en mkt snygg t-shirt, bella den härmapan köpte en likadan, men va ska man säga? alla vill väl vara lika tuffa som mig så det är ju klart. hah. Vi gick sedan skiljda vägar. Väl hemma placerade jag min ända framför datorn samtidit som jag väntade på att min pasta skulle bli klar. Kom sedan på att mitt balsam tagit slut och att jag var pront tvungen att tvätta håret. Så det blev att släpa iväg pappa till ica för att handla. Kom ganska nyligen in, trött och ont i fötterna som få efter allt promenerande och tränande och gud vet vad. Har också kommit på hur stort behov jag är av nya skor. Behöver nya tränings skor och ett par lite somrigare.

upphetsande smisk / er lina




Kommentarer
Postat av: bellan

lavio

2009-04-23 @ 21:55:27
URL: http://izabellamets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0