Till min Bella

Du är så ful, så jag vill slå dig I ditt huve med en pinne Du är så ful, så jag vill knarka Jag vill äta... äta bajs jag vill äta bajs ("Jag vill äta bajs") Jag vill döda dig och din morsa Jag vill döda din bror och din farsa Jag ska nita din gamla farmor " I fejset (shoo-wap) med en pinne (shoo-wap) och ett biljardklot" Jag ska nita, din granne för du är så ful det är ditt fel Jag är så jävla snel så jag vill knarka, skitmycket knark Jag vill knarka knark ("jag vill knarka knark") Jag vill skära mig själv, du är så ful så jag vill skära mig själv fattar du inte du är så jävla fulså jag vill skära mig SKÄR DIG SJÄLV! ("jag vill skära miig")

Kyssssar / din lina

Kommentarer
Postat av: bellsibus

jag älskar dig också lina

2009-04-23 @ 22:31:10
URL: http://izabellamets.blogg.se/
Postat av: lovisus

hahahahha du är så jävla trög

2009-04-24 @ 12:40:48
URL: http://lovisasigurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0