Valborg

Vaknade ganska tidigt idag, runt tio. Satte igång datorn och halv sov lite. Sara kom hit runt tolv kanske, men gick för ca. en timma sedan. Satt och lekte lite med min design, hoppas ni tycker den blev bra. Har fixat mig , ska bara borsta tänderna sen bär det av till staden och fika med mor min. Vi får se om det blir någon shopping , har nämligen hittat en ursöt klänning som jag tänkte ha på skolavslutningen. ( även om jag inte räknas som en elev på skolan, så kan man ju kolla (; )

Det är ju också valborg idag!
Vet inte riktigt vad kvällen har att bjuda på men ska träffa sara och martin, sen får vi la se vad vi hittar på.
Uppdaterar mer sen om jag har tid och orkar.

cp grov kyss hångel / er lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0