power

Hallå igen. Kom ganska nyligen hem från power, hårdpass idag, not. Lovisa följde med mig för första gången idag, antar att det också var den sista haha klagarn. CT;n i 10 min sen blev det ett varv i utbyggnaden. Härligt, har ju som sagt inte tränat på hela veckan och kännt mig riktigt lat.

Nämnde jag att jag blivit mutad också?
Sara gjorde tydligen vad som helst för att jag skulle va med henne och martin på valborg, vilket ju också var tvunget att utnyttjas. Och eftersom hon alltid bangat på att följa med och träna så blev hennes ' straff ' att träna med mig hela nästa vecka, från och med imorgon alltså.
Nu är det slut på sega dagar framför tvn, jag orkar inte vara den lata människan jag är. Tycker att det är lika bra att ta tag i mitt liv så fort som möjligt.

Ska nog ta och tralla hem till min far nu. Ska para packa lite kläder och sånt nödvändigt.

Puss och knull / er lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0