tänk tänk tänk ...

Idag vimlar det runt en hel del saker i huvudet.
Det är så mycket jag vill skriva här men som jag verkligen inte kan. Tex. om nån person, men vem vet , denna person kanske läser skiten jag skrivit sen? .. Nej det var inte meningen att det skulle låta som jag vill sitta och skriva en massa skit om människor i min blogg. Det hände bara en sak ganska nyss som gjorde mig så förvånad att jag höll på att trilla av stolen. ( vilket nog är ganska illa med tanke på att jag sitter i sängen. )

Sen har jag också tänkt på hela stockholms flytten. Jag vet inte om jag har någon lust längre. Känns jobbigt att lämna hela mitt liv bakom mig. Visst, det skulle vara så skönt att komma bort från allt, men samtidigt så skulle jag sakna den här soptippen till stad. Jag skulle nog inte klara av att inte kunna träffa mina vänner när jag vill.
Men det är ju också så att om jag kommer in på frisör i sthlm så vet jag inte om jag kan tacka nej till min dröm. I hela mitt liv har jag velat bli frisör, jag klippte fan mina barbie dockor, nog för att dom såg ut som skit sen, men det är irrelevant.

Sara är på väg till stockholm nu så jag kan inte slå mig ner och prata med henne heller om allt.. känns som mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst.

inte lika intensiv kyss / er lina

ett litet smakprov av vad jag tycker om saken.

Kommentarer
Postat av: Din Sara

Vi pratar när du kommer hit min vän.

<3

2009-05-01 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0