@ wirfh's

Nu sitter jag här, hos saras pappa i sthlm. Vaknade för inte allt för länge sen och har smått börjat fixa mig. Vi ska ta 14:51 tåget härifrån, så det är ju ett tag kvar. Sönt att slippa stressen för en gångs skull. Men det slutar ju oftast med att man måste springa sista biten för att inte missa tåget.
När jag kommer hem så ska jag springa hem en snabbis och byta om, träffa lovisa och tillsamans tralla vidare till Power. Har kännt mig något så otroligt lat, inte tränat på Hela veckan. Brukar alltid köra iaf ett pass i veckan. Vet inte riktigt varför det inte blivit av. Men jag har gått som en tokig iaf, det är ju nåt.
Jag och sara skulle gå till Malteholms badet igår från hennes pappa i vällingby. Hah, tji fick vi, tog oss ca. 2 timmar att hitta. Frågade fyra personer om vägen , när det i själva verket nog är det lättaste att hitta, haha.

Nej nu börjar jag känna min egen andedräkt här borta, dags att borsta tänderna och sen fixa klart.

pussar / er lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0